Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

a re a8hna me tis paralies souuu


geiaaa paidia! kserw dn grafw polu,alla ti na kanw,dn mou erxetai apo pou na arxisw k
pou na teleiwsw.

shmera to prwi phga paralia. h katastash sthn a8hna einai aparadekth. gia arxh,ena leoforeio htan pou mas phgaine katw,pros vouliagmenh kai varkiza,to kopsane.kati eida oti valane allo.dn katalavainw.genika,h katastash me leoforeia einai aparadekth. 3 leoforeia pernoun apo th stash mou kai pairnw,alla ka8e fora perimenw 20 lepta,oso kai h suxnothta tou ka8e enos apo ta dromologia.mono ta leoforeia me 7'-10' suxnothta agapw,ta upoleipa na pate na pnigeite,talaipwria me rodes!!

alla ta asxhma den arxizoun ekei
ta asxhma me th 8alassa sthn attikh einai stis paralies. tosh vrwma den antexetai. ti wraia 8alassitsa sta nhsia,ti xali edw. akoma kai h paralia,san kshra,skata einai.
fusika to teleio kapakwma einai oi idiwtikes paralies. ekei h katastash ths vromas einai elaxista kaluterh,alla me timhma to kolosiaia terastio poso pou kumainetai apo 5.50€ mexri ta tromaktika kai aplhsiasta 12 kai 17 pou exei sth vouliagmenh.
eilikrina,ta exoume paiksei TELEIWS? tosa lefta gia na mpw se mia paralia? pou upoti8etai einai ka8arh kai upoti8etai prepei na niw8w kai asfalhs me ena nauagoswsth kai 1000 atoma. to oti einai antisuntagmatiko de to suzhtw kan.

einai katastash,na menw sthn paralia dipla kai gia na dw dwrean swsth paralia prepei na parw 2 leoforeia kanontas mia wra dromo?

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

trava vres ploio gia Rodo re.